top of page

"Jeśli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że najwyższą jest radość pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy. Radość tryumfu i szczęście samodzielności, opanowania, władania."

Janusz Korczak

mgr Sabina Pałys-Pilszak

Właścicielka Gabinetu 

sensoryka (3).png

Terapeutka integracji sensorycznej I i II stopnia, członkini Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej PSTIS. Terapeutka Pedagogiczna. Nauczycielka Wychowania Przedszkolnego i Wczesnoszkolnego z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy. Kompetencje zdobywała podczas pracy w przedszkolach oraz w gabinetach integracji sensorycznej oraz terapii pedagogicznej, gdzie zajmowała się diagnozą, terapią oraz wsparciem i pomocą psychologiczną dla dzieci i ich rodziców. W swojej pracy łączy zdobytą wiedzę z doświadczeniem. Pomaganie dzieciom daje jej wiele radości i satysfakcji jako człowiekowi i specjaliście. Praca jest dla niej pasją.

Swoją wiedzę zdobywałam pod okiem Magdaleny Okrzasy i
Małgorzaty Wiśniewskiej- Kamienik, jednych z największych autorytetów w dziedzinie terapii integracji sensorycznej w naszym kraju. 

ODBYTE KURSY, SZKOLENIA, WARSZTATY I KONFERENCJE

Szkolenia

Jak odbudować poczucie bezpieczeństwa u dziecka po traumie?
ZaFAScynowani – praca z dzieckiem z FAS i ze spektrum FAS
Opieka i wychowanie dziecka i nastolatka z FASD
Techniki relaksacyjne i sposoby na stres
Metody aktywnego słuchania muzyki nie tylko Klasycznej metodą Batti Strauss część 2.
Otwarta komunikacja. Jak budować porozumienie z rodzicami.
Ziemniaczki. Warsztaty wspierania rozwoju zdolności twórczych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Metody aktywnego słuchania muzyki klasycznej Batti Strauss część 1

Radzenie sobie ze stresem poprzez ruch i taniec.
Zabawy fundamentalne.
Uczymy się bawiąc w przedszkolu i szkole.
Wspomaganie zmysłów dziecka w wieku przedszkolnym.
Korekcja wad postawy- profilaktyka wad postawy, wspomagająca rozwój fizyczny przedszkolaków.
Zabawa bawi, uczy, wychowuje.
Jak bawić się muzyką? Aktywizowanie dziecka poprzez zabawę, śpiew, grę na instrumentach, ruch i taniec.

Kursy

Trening Skutecznego Nauczyciela wg Dr Thomasa Gordona
Twórcze Rozwiązywanie Problemów.
Aspekty matematyczne systemu- Edukacji przez ruch D. Dziamskiej.
Edukacja globalna dzieci zmienia nasz świat- II stopień.
Kiedy maluchy zmieniają się w zuchy.
Wiersze i opowiadania do kreślenia i składania - wybrane elementy kinezjologicznego systemu kształcenia i terapii D. Dziamskiej.
Edukacja globalna dzieci zmienia nasz świat- I stopień.
Metoda ruchu rozwijającego według Weroniki Sherborne.
Jesień- Zima Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej.
Kinezjologia Edukacyjna w Przedszkolu. 
Jak mówić by dziecko nas słuchało i jak słuchać by dziecko do nas mówiło. 

Trening Umiejętności Społecznych - jak praktykować w pracy z dzieckiem

Innowacyjny WF

Integracja sensoryczna dziecka bez tajemnic

Jak wspierać rozwój emocjonalno-społeczny dzieci za pomocą dramy

Jak wspierać integrację sensorycznej przedszkolaków i młodszych uczniów

Jak nauczyć dzieci pracować w grupie- nauka metodą projektów

Seminarium dydaktyczne

Mózg w świecie zmysłów. Innowacje wspomagające terapię dzieci i dorosłych

Warsztaty

Wspierająca rola nauczyciela w osiąganiu przez dziecko gotowości szkolnej

Konferencje naukowe

Innowacyjne podejście do terapii zaburzeń rozwojowych w Opolu

4.png

Adres

Samsonowice 19,

55-311 Kostomłoty

Telefon

Email

Social media

  • Facebook
  • Instagram

© 2035 by om.be. Powered and secured by Wix

bottom of page